26. maaliskuuta 2014

26.3

Hola ihmiset! <3

Olen pahoillani, etten ole joutanut kirjoittamaan tänne pitkään aikaan, sillä koulu ja harrastukset sekä viikonloppu hommelit vie multa niin hemmetin paljon  aikaa nykyään, mutta mä yritän alkaa kirjottamaan tänne hieman useammin, jos mää joskus saisin tänne lukioitakin :D

Oon oikeestaan muuttunut aika paljon menneistä ajoista, eli siitä, millon oon viimeeksi kirjottanut.
Monet on pyytäny mua kirjottamaan esimeksiksi kiusaamisesta, huumeista, harrastuksista ja sun muusta vastaavasta, joten mä nyt ajattelin, että ensin mää kerron vähän mun tämän hetkisestä elämän tilanteesta, mikä mulla on meneillään ja miksi mä en ole pahemmin tänne kirjotellut, jos mä vaan keksin jotain kirjotettavaa tähänhetkeen, koska istun kemian tunnilla,  mutta ei se koulussa oleminen oo koskaan ennenkää mun nettihommeleita estelly :'D

Joo eli joo. Asun nykyään oulussa, sillä Jääli ei ollu mun mieleinen paikka asua, eikä kyl mutsinkaan, joten me ny sit porukoitten eron jälkeen ja mun vapautumiseni perhekodista, kunniks muuttaa tänne ihan Oulun puolelle (: Elämä on kyl välil rankkaa, sillä tässä välissä oon kerenny kokee kaikkee shaibaa, sillä tuli istuttua tässä välillä puoli vuotta perhekodissa ja sillein... Sen voin sanoa, että siellä eläminen oli täyttä helvettiä, jonka vuoksi mä sit halluun, että elätte kunnolla, et te ette joudu sellasee samaan paska kierteeseen.
Siellä ollessani, musta tuli "uudelleen kasvanut ihminen" niinku monet on mulle asian ilmaisseet. Musta on tullut paljon rajumpi elämää kohtaan ja mulla on pidempi pinna ja oon välillä paljon agressiivisempi, mutta vaan tietyissä asioissa ja tietyille ihmisille.
Oon löytänyt kyseisen asian jälkeen uuden "harrastuksen" jota ihmiset kutsuu rakkaaksi alkoholiksi.
Eli mulla ei mene asiat ihan pulkkaan, mutta menee ne ihan suht hyvin kuitenkin.


Ja ja ja. Joo. Mä tosiaan opiskelen tällähetkellä Haukiputaalla (Oulussa) ensimmäisellä vuodella kokin opintoja, jonka ohella mää sit alan kesän jälkeen työstämään tatuointeja, kun saan vaan ne tatska vehkeet <33 Koulussa menee suht hyvin, mutta muu elämä tuntuu menevän päin puskia.... Ukon kanssa meni päin vittua ja sillein, mutta vaihtamallahan asiat paranee? No, siinä mää taisin olla oikeessa, sillä kerranki tunnen oloni täydeksi ja rakastetuksi <33

Musiikkimakuni on muuttunut aivan totaalisesti :D Ennen sitä popitettiin amispoppia ja pippelipoppia ja räppiä ja muuta vastaavaa paskaa. Nyt tosin on asiat aivan toisin :D Nykyään kuuntelen sit Nu metallia, black metallia, metallia, rockia ja kaikkee muuta "rääkymistä" :DD
Jotku kysyy, et mikä/mitkä on mun lempi bändi(t). No esimerkiksi tällähetkellä kuuntelen enimmäksee Five finger death punch:ia, Children Of Bodomia, Slipknottia ja muuta mättöö :D
Ja ja ja ja... Ööö.... Mitähän muuta mää ossaisin viel kertoo mun "uudesta elämästä"... Saa mult tulla kyseleen Askissa ja muuallakin, mitä haluattekaan musta ikinä tietää :D Mulle saa tulla rohkeesti vaa sanomaan, että millasta tekstiä haluatte tänne ja sun muuta :D


Hanney kiittää ja kuittaa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti