9. heinäkuuta 2012

PieniPäivitys

Heijssan vaan teille immisille!
Eli, olen siis jälleen löytänyt tieni tänne blogini ihmeelliseen maailmaan. Olen ollut pienellä tauolla vanhempieni eron jälkeen, noin ½ vuotta, mutta nyt kaikki menee jo parempaan suuntaan! Perhekodistakin olen jo pois päässyt, ja Ouluun muuttanut. Ennen perhekotiahan asuin Jäälissä, tuossa Oulun ja Kiimingin välimaastossa. Kuten voitte edellisistä kuvista huomata, niin mulla ei oo ollu minkäänlaisia läväreitä, mutta nyt on tullut muutosta! Lävistuksiä löytyy jo ties millä mitalla! Toivoisin, että saan vielä jokukaunispäivä tälle blogilleni lisää lukioita, joten alan kirjoittamaan samat kirjoitukseni myös ENGLANNIKSI! Jotta ihmiset ympäri maailmaa voisivat lukea blogia. Ja mitäs muuta. Noh, varmaan, että aika rientää todella nopeasti, sillä kesälomakin alkaa olla jo loppusuoralla meillä suomalaisilla, toisin kuin muualla euroopassa. Olisihan se mukavaa, jos sitä hieman pidempää voisi loma kestää (: Joo... Jos jotain kysyttävää tulee, niin kysymyksiä saa laatia (: Ihan mitävain, kunhan ei ole mitään liian henkilökohtaista =D Että nii... Tervetuloa jälleen blogini pariin rakkaat lukiat. Illemmalla tulee sitten uusi päivitys (: Ja hyvää kesää teille kaikille (:  <3

2 kommenttia:

  1. Tosi kaunis olet :) Liityin kans lukijaks. Liity sä mun blogin ?

    http://thatgirl-kiia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon. Ite en pidä itseäni kauniina, mutt en myöskään rumana. Hyväksyn itseni sellaisena kuin olen. Kiitoksia kuitenkin kommentistani. Voisitko yrittää myös hankia minulle lisää lukiota? ©Hanney♥

      Poista